نمایشگاههای ابلاغی 1404
حمایت از حضور صنایع کوچک در نمایشگاههای داخلی و خارجی، اعزام یا پذیرش هیاتهای صنعتی- تجاری( حوزه توسعه بازار و امور بین الملل)
مقدمه
حضور در نمایشگاهها یکی از بهترین ابزارها برای توسعه بازار، انتقال دانش و تکنولوژی، و آشنایی با وضعیت کسب و کار در کشور و جهان است. این حضور نه تنها فرصتی برای معرفی و ارائه محصولات، بلکه ایجاد ارتباط با مشتریان و همتایان جدید است. همچنین حضور در نمایشگاه این امکان را به بنگاهها میدهد که با آخرین یافتهها و پیشرفتهای صنعت خود آشنا شوند و مشارکتهای جدیدی را آغاز کنند.
اهداف حضور در نمایشگاهها
توسعه بازار: معرفی محصولات و خدمات به بازارهای جدید.
ایجاد ارتباط با مشتریان و همتایان: برقراری ارتباطهای تجاری جدید و تقویت روابط موجود.
انتقال تجربه و تکنولوژی: یادگیری از دیگران و بهرهگیری از تجربیات موفق.
دامنه شمول
کلیه واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از جمله بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط.
کنسرسیومهای صادراتی و اعضای آنها.
شرکتهای مدیریت صادرات.
مدیر و اعضای هیات امنای کلینیکهای کسب و کار دارای رتبه A.
اعضای خوشههای کسب و کار، SPX.
برگزیدگان رویدادهای استارتآپی.
تذکر مهم
هر ساله شرکت شهرکهای صنعتی، بودجههای حمایتی خود را بر اساس عملکرد سنوات گذشته تعیین و به تصویب سازمان میرساند. لذا مدیریت بودجه حمایتی به عهده شرکت شهرکهای صنعتی هر استان قرار گرفته است. شرکت شهرکهای صنعتی استانی میتواند بنا به درخواستهای واصله از سوی تولید کنندگان بودجه مذکور را به نحوی مدیریت نماید که حداکثر بهرهبرداری صورت گرفته و تعداد بیشتری از شرکتها برخوردار گردند.
لذا، شرکتهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی کشور که تعداد کارکنان آنها کمتر از یکصد نفر باشد، در صورت تمایل به حضور در هر یک از نمایشگاههای مندرج در لیست، بایستی ابتدا به شرکت شهرکهای صنعتی استان محل استقرار شرکت تولیدی خود مراجعه نموده و با کسب اطلاعات اقدام نمایند.
نمایشگاههای ابلاغی 1404
برای دانلود فایل با کیفیت اینجا کلیک کنید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نشانگر موس:
تغییر نشانگر موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: