به منظور ساماندهی تیمهای توانمندساز و همچنین با هدف بهرهگیری از ظرفیت مشاوران خبره به عنوان بازوی اجرایی چارچوب اجرایی راه اندازی کلینیک های کسب وکار تدوین و پس از تصویب در هیأت مدیره سازمان به شرکتهای استانی ابلاغ گردید. مطابق ساختار اجرایی پیش بینی شده ایجاد این کلینیک با فراخوان مشاوران و ارائه دهندگان خدمات کسب وکار در سطح استان و برگزاری انتخابات انجام و به تناسب مشاوران شرکت کننده در فراخوان و انتخابات برگزار شده اعضای هیأت امنا کلینیک انتخاب و فعالیت مینمایند. در حال حاضر در 29 استان کلینیک های کسب وکار مشغول فعالیت میباشند.
عطف به بخشنامه ریاست محترم جمهور به شماره 24452 مورخ 01/03/1397 در خصوص حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری و پیشگیری ارتباط غیراصولی و مفسده آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد ودر اجرای ماده (17) تصویب نامه شماره 1127128 مورخ 28/12/1396 شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری" ، میزخدمات الکترونیکی سازمان و شرکت های استانی در قالب سامانه به نشانی https://eservice.isipo.ir راهاندازی شده است. این سامانه به عنوان پنجره یکپارچه ارائه کلیه خدمات الکترونیکی به واحدهای صنعتی و ذینفعان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سه نقش 1. خدمتگیرندگان،متقاضیان، واحدهای صنعتی؛2. کارمندان سازمان و شرکت استانی؛3.عاملین، مشاوران کسب و کار، فنآوران طراحی شده است. یکی از زیرسامانههای راهاندازی شده، سامانه خدمات کلینیکی است که بر این اساس خدمات کلینیکی درگروههای اصلی حقوقی/سیاستگذاری، عارضه یابی،توسعه نظام مدیریت،سرمایه گذاری و تأمین مالی،بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت و تأمین ورودی/مواد اولیه، آماده سازی بنگاه ها برای ورود به صنعت 4.0 (انقلاب صنعتی چهارم) ارائه میگردد.
فرآیند ایجاد و راه اندازی کلینیک های کسب وکار
فرآیند ارائه خدمات در کلینیک های کسب و کار
حمایت ها
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نشانگر موس:
تغییر نشانگر موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: