سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان قم:
اعضای خوشه پوشاك تکنیک ها و استراتژی های بازاريابي و فروش در شرايط كرونا را فراگرفتند.
سرپرست شركت شهركهاي صنعتي استان قم، با اعلام اين خبر از آمادگي كامل اين شركت جهت توسعه منابع انساني واحدهاي صنعتي و خوشههاي كسب و كار استان خبر داد.
مهندس ميثاقي با اشاره به تأثير بهسزاي برگزاري دورههاي آموزشي و ارتقاي مهارتهاي مديران و كارشناسان واحدهاي صنعتي در جهت تحقق جهش توليد در سال جاري، افزود: در راستاي تحقق جهش توليد در سال جاري، و دستيابي به شاخصهاي تعيين شده توسط سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران برگزاري85دوره آموزشي مديريتي، كارآفريني و مهارتي مديران و كارشناسان واحدهاي صنعتي و خوشه هاي صنعتي استان در دستور كار قرار گرفته است. لذا، بر اساس نيازسنجيهاي آموزشي از واحدهاي صنعتي، دورههاي آموزشي مذكور با حمايت و يارانه80درصدي بودجه از طريق اين شركت برگزار خواهد شد.
در همين راستا، از مهمترين برنامهريزيهاي انجام شده برگزاري دورههاي آموزشي بازاريابي در قالب بستههاي آموزشي كاملا كاربردي و به تفكيك نوع صنايع موجود در استان جهت توسعه و گسترش بازار اين واحدها و در نهايت جهش توليد در بخش صنعت ميباشد.
ميثاقي با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه های صنعتی در خصوص دوره برگزار شده افزود: این دوره با حضور اعضای محترم خوشه پوشاك استان و هیئت مدیره اتحادیه برگزار شد. وی گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این دوره ارتقاء مهارت اعضاء در نحوه فروش، سیاست گذاری ها و مدیریت فروش، ارتباط با مشتری و تکنیک های فروش می باشد.
ايشان به نقاط فشار مشخص شده در خوشه اشاره کرد و توضیح داد: از آنجا که یکی از نقاط فشار مشخص شده در خوشه ضعف در توسعه
بازار میباشد برگزاری دوره های آموزشی در حوزه بازار و بازاریابی جهت توسعه بازار خوشه و رشد این صنعت مفید بوده و در دستور کار دفتر توسعه قرار گرفته است.
مهندس ميثاقي، در پايان از مديران واحدهاي صنعتي درخواست نمود كه با توجه ويژه نسبت به اين دورهها، بستر لازم جهت توسعه بازار محصولات خود را فراهم نمايند.